Gezamenlijke campagneaftrap GroenLinks – PvdA Steenwijkerland

27 september 2023

Ossenzijl 25 september 2023

Gezamenlijke campagneaftrap GroenLinks – PvdA Steenwijkerland

Afgelopen zaterdag 23 september trapten de afdelingen Steenwijkerland van GroenLinks en PvdA de campagne af in Giethoorn met een schoonmaakactie vanaf hotel-restaurant De dames van de Jonge.

PvdA voorzitter Janita Gorte verwelkomde de leden mede namens Ellen Molhoek van GroenLinks voor deze eerste gezamenlijke campagneaftrap. Een twintigtal leden meldde zich op deze zonnige najaarsdag om nader met elkaar kennis te maken in de fluisterbootjes al speurend naar zwerfvuil in het riet langs de Gieterse grachten. In de bootjes wisselden de leden uitgebreid van gedachten over de ontwikkelingen in de landelijke politiek. Het thema van de campagne “Samen voor een hoopvolle toekomst” is de kernachtige samenvatting waar GroenLinks en PvdA samen voor staan en samen campagne voor gaan voeren. Bent u geen lid van een van beide partijen en wilt u toch meedoen aan de campagne voor een duurzaam Nederland waarin ieder genoeg geld verdient? Dan kunt u zich melden bij Theo Schrijver, email [email protected].

Stephanie Geurtz en Steven Bunt fractievoorzitters onder de regenboog.

Zwerfvuil: Tinie Nengerman en Jaap Otten hebben beet.

Noot voor de redactie: voor aanvullende informatie Theo Schrijver secretaris PvdA afdeling Steenwijkerland 0644554083 [email protected]